Drink nouvel an - samedi 25 janvier - taverne toots

Publié le mercredi 22 janvier 2014

Ecolo et Groen Evere ont le plaisir de vous inviter à leur drink de nouvel an. A cette occasion nous attribuerons à la majorité communale éveroise les bons (chicons) et mauvais (cornichons) points de sa politique en 2013.

Nous vous proposons de nous rejoindre à l’Espace Toots, rue Stuckens 125 à 1140 Evere, ce samedi 25 janvier à 11h15.

Nous espérons vous rencontrer lors de cet événement,

Ingrid Parmentier, cheffe de groupe Ecolo Groen

Personnes de contact : Ingrid Parmentier, e-mail : ingrid.parmentier@ecoloevere.be, GSM : 0487 73 97 31 ou 0491 865 800 Jacques Verhagen, e-mail : jacques.verhaegen@ecoloevere.be, GSM : 0496 25 01 02

Groen en Ecolo Evere nodigen de pers uit op hun jaarlijkse nieuwjaarsdrink op zaterdag 25 januari.

Sinds 2013 wordt hieraan ook de uitreiking van de gouden ‘chicons’ en ‘cornichons’ gekoppeld. De gezamenlijk Ecolo-Groen fractie maakt een balans op van het beleid dat de meerderheid in de gemeenteraad het afgelopen jaar gevoerd heeft met de toekenning van gouden, zilveren en bronzen ‘chicons’ (goede punten) en ‘cornichons’ (slechte punten). Wij hopen u daar te kunnen verwelkomen.

Praktisch : Zaterdag 25 januari 2014 - 11u. Taverne van Aula Toots, Stuckensstraat 125, 1140 Evere

Perscontacten Groen-Ecolo Evere :

Ingrid Parmentier : ingrid.parmentier@ecoloevere.be - 0487 73 97 31 - 0491 865 800 Griet Hubrechts : groenevere@skynet.be - 0498 10 10 93 Jacques Verhaegen (secretariaat) - jacques.verhaegen@ecoloevere.be - 0496 25 01 02